ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟΝ ΤΗΣ ΑΝΟΜΙΑΣ.


Γράφει ὁ ΠΑΥΛΟΣ* στὴν Β' ΘΕΣΣ. γιὰ ἐκείνους τούς... παλαβιάρηδες ἐσχατολόγους  πού εἶχαν πάψει νὰ ἐργάζονται θεωρῶντας ὅτι ΕΙΧΕ ΦΤΑΣΕΙ {=ἐνέστηκεν} ἡ Β' ΠΑΡΟΥΣΙΑ  (σὰν κάποιους σημερινοὺς ΙΕΧΩΒΑΔΕΣ  & φονταμενταλιστὲς ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΙΑΝΟΥΣ...)   ὅτι πρῶτα θὰ ἐρχόταν ἡ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ καὶ ἠ ἐμφάνιση τοῦ ΑΝΟΜΟΥ καὶ κατόπιν θὰ ἔρχόταν ὁ Κύριος.

Καὶ συμπληρώνει λέγοντας ὅτι ἠ Ἀποστασία ἀργεῖ νὰ ἀποκαλυφθεῖ ἂν καὶ τό <μυστήριον ἤδη ἐνεργεῖται τῆς ἀνομίας> ἐπειδὴ τώρα  ὑπάρχει τὸ ΕΜΠΟΔΙΟ {=κατέχον} . Μόλις ὅμως  ἐκλείψει ὁ ἐμποδίζων {=κατἐχων} θὰ ἀποκαλυφθεῖ ὁ ὐιὸς τῆς Ἀνομίας καὶ ἡ Ἀποστασία.

Βεβαίως ὁ Παῦλος ἀναφέρεται σὲ γεγονότα τῆς ΕΠΟΧΗΣ του καὶ γι αὐτὸ ΑΜΕΛΗΣΕ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΜΑΣ (ὅπως εἶχε πεῖ διὰ ζώσης στοὺς τότε Θεσσαλονικεῖς)  ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο "ΚΑΤΕΧΩΝ" δηλ. ὁ  ΕΜΠΟΔΙΖΩΝ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ, ὅμως μποροῦμε νὰ ὑποθέσουμε τὰ ἑξῆς·

ἂν καὶ ὁ Παῦλος ἀναφέρεται στὴν ΤΟΤΕ ἐποχή
 (ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΞΗΓΕΙ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΩΝ ΕΠΟΜΕΝΩΝ ΓΕΝΕΩΝ...) φαίνεται ὅτι ἡ Ἐκκλησία πρἐπει νὰ ἀναμἐνει στὸ (ἑκάστοτε)  Μέλλον τὴν ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ τῶν ἀνθρώπων ἀπὸ τὸν θεῖο νόμο καὶ φαίνεται ἐπίσης ὅτι ἡ Ἐκκλησἰα μέ τὸ ΚΗΡΥΓΜΑ της ἐντἐλλεται νὰ ἀποτελεῖ τὸ ἑκάστοτε ΕΜΠΟΔΙΟ {=κατέχον} στὴν ἐμφάνιση τῆς ΑΝΟΜΙΑΣ καὶ τῆς Ἀποστασἰας.


______
* πολλοὶ εἰδικοὶ θεωροῦν ὅτι ἡ Β’ ΘΕΣΣ. δέν εἶναι κείμενο τοῦ Παύλου ἀλλὰ κάποιου μαθητῆ του διὀτι παρουσιάζει μιὰ ΝΕΑ ΕΣΧΑΤΟΛΟΓΙΚΗ ΙΔΕΑ (τὴν ἰδέα περὶ ΑΝΟΜΟΥ—στὴν κατοπινὴ γραμματεία θὰ ἀποκληθεῖ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ) ἡ ὁποία ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΙΣ ΓΝΗΣΙΕΣ ΠΑΥΛΕΙΕΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ. Ὑποστηρίζουν αύτοὶ οἱ εἰδικοὶ καινοδιαθηκολόγοι ὅτι ἡ ιδέα περὶ Ἀνόμου ἀναπτύχθηκε γιὰ νὰ ἀπαντήσει στὸ πρόβλημα τῆς ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ποὺ ἀντιμετώπισε ἡ Ἐκκλησία μετὰ τὸ 70μΧ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ.

Τὸ κρεββάτι τοῦ Τιμάρχου: Η ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ.

ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑΞΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΤΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ ΤΗΝ 30η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940.