Οἱ δύο διηγήσεις τῆς ΓΕΝΕΣΗΣ γιὰ τὴν Δημιουργία τοῦ ἀνθρώπου.





Γιὰ τὴν  δημιουργία τοῦ ἀνθρώπου ὑπάρχουν  δύο διηγήσεις στὴν... ἴδια σελίδα τοῦ βιβλίου τῆς "ΓΕΝΕΣΗΣ" ποὺ ἀνάγονται σὲ διαφορετικοὺς συγγραφεῖς‒πηγές: 
1) στὸν λεγόμενο "ΓΙΑΧΒΙΣΤΗ"   {μὲ σύμβολο τὸ J}  προερχόμενο ἀπὸ τὴν Ἱερουσαλήμ καὶ ἀναγόμενο στὸ 900πΧ (ὀνομάζεται ἔτσι ἐπειδὴ στὸ κείμενο χρησιμοποιεῖ γιὰ τὸν θεὸ τὴν λέξη     "ΓΙΑΧΒΕ"  יהוה
καὶ 2)  στὸν λεγόμενο "ΙΕΡΑΤΙΚΟ ΚΩΔΙΚΑ" (διεθνὲς σύμβολο P)  ἀναγόμενο στὸ 450πΧ .

Ἀπὸ τὴν "ΓΙΑΧΒΙΚΗ πηγή"   προέρχεται ἡ δεύτερη στὴν σειρὰ ἀφήγηση, κατὰ τὴν ὁποίαν , ὁ θεὸς ΠΡΩΤΑ ἐπλασε τὸν Ἀδὰμ , ΚΑΤΟΠΙΝ ΟΛΑ ΤΑ ΖΩΑ καὶ τέλος ἀπὸ τὴν πλευρά τοῦ Ἀδὰμ, τὴν Εὔα (ΓΕΝ.2,21—22) .
 Ἡ πρώτη ἀφήγηση ποὺ εἶναι καὶ ἡ νεώτερη προέρχεται ἀπὸ τὸν "ΙΕΡΑΤΙΚΟ ΚΩΔΙΚΑ" καὶ σύμφωνα μὲ αὐτὴν  ὁ θεὸς ἐποίησε  ταυτόχρονα  τὸ ἀνθρώπινο ζεῦγος <ἀρσεν καὶ θῆλυ ἐποίησεν αὐτούς> (ΓΕΝ.1,26—28) ΟΜΩΣ ΤΟ ΕΠΛΑΣΕ  ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ.

[ ΣΗΜΕΙΩΣΗ : ἡ διήγηση τῆς ΠΤΩΣΗΣ τοῦ ἀνθρώπου ὑπάρχει μόνο στὴν διήγηση τοῦ "Γιαχβιστῆ" ,ἐνῶ τὴν ἀγνοεῖ ὁ "Ἱερατικὸς κῶδιξ"]

Παρατηροῦμε  ἐδῶ ὅτι στὴν τελικὴ ἔκδοση τοῦ κειμένου, ἡ ΝΕΩΤΕΡΗ πηγή (Ρ) τοῦ 5ου αἰ.πΧ ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ  (1ο κεφ) τῆς ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΗΣ πηγῆς (J) τοῦ 9ου αἰ.πΧ (2ο κεφ.) ,ἐνῶ θὰ ἀνἐμενε κανεὶς τὸ ἀντίθετο, ἄν ἐπρόκειτο μόνο γιὰ ἁπλῆ συρραφὴ κειμἐνων.
 Φαίνεται δηλ. ὅτι στὸ τελικὸ συμπίλημα τῶν πηγῶν ἐπικράτησε τὸ πνεῦμα τοῦ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ συντάκτη καὶ  ἀναθεωρητῆ τοῦ κειμένου ὁ ὁποῖος  ὑπῆρξε καὶ ὁ τελικὸς ἐκδότης.


______
ΥΓ. ὅλα τὰ ἀνωτέρω εἶναι συμπεράσματα τῶν ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ἐρευνῶν τῶν τελευταίων αἰώνων καὶ εξηγοῦν ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΣ τὶς ἀντιφάσεις καὶ ἐπαναλήψεις τῶν βιβλικῶν διηγήσεων.
Τέτοιου εἴδους ὁμως ἐπιστημονικὲς γνώσεις ΔΕΝ ΔΙΕΘΕΤΑΝ ΠΡΟΓΕΝΕΣΤΕΡΟΙ ΕΡΜΗΝΕΥΤΕΣ τῆς Βίβλου (πχ. Πατέρες, θεολόγοι κλπ) οἱ ὁποῖοι ἐξ ἀγνοίας ἐξήγησαν ἐσφαλμένα τὶς διπλὲς ἀντιφατικὲς  διηγήσεις τοῦ βιβλικοῦ κειμένου .
Ὡστόσο,  τὰ ΑΝΤΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ τους  λάθη  ἐπαναλαμβάνουν,  ὡς μὴ ὄφειλαν, καὶ οἱ διάφοροι  σύγχρονοι φονταμενταλιστὲς ὅλων τῶν δογμάτων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ.

Τὸ κρεββάτι τοῦ Τιμάρχου: Η ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ.

ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑΞΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΤΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ ΤΗΝ 30η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940.