ΤΟ "ΥΠΟΓΕΙΟ" ΤΟΥ ΝΤΟΣΤΟΓΙΕΦΣΚΙ.
![Εικόνα](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh47AGwNTkydNBwXCZZDMQz9Zp9uR0k178tVl28qEBgr_uQX0Zoe_VDD-SMJfzFOy1WGJ79bjQVyLWmDRwyYkKuYZ0SkYqH9_jTF2z5wB5fpzR7TNL83QeKBX21OuitKYNgHcZyBPOFZ8w/s320/20201225_203539.jpg)
Τὸ "ΥΠΟΓΕΙΟ" —ὁ πλήρης τίτλος εἶναι "Σημειώσεις ἀπὸ τὸ Ὑπόγειο"·ἐννοεῖ :"ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ"—εἶναι οἱ "ἐξομολογήσεις" τοῦ Ντοστογιέφσκι, οἱ φιλοσοφικὲς του ἀντιλήψεις καὶ ἐκδόθηκε τὸ 1864 . Στὸ "Ὑπόγειο" ,πέραν τοῦ ὀτι παρελαύνει σύμπασα ἡ εὐρωπαϊκὴ σκέψη καὶ "ἀποκαλύπτονται" οἱ χαρακτῆρες τῶν ἡρώων τῶν μελλοντικῶν μυθιστορημάτων ποὺ ἐπρόκειτο νὰ γράψει ὁ Ντοστογιέφσκι, ἀσκεῖται ἡ πιὸ ὀξεῖα κριτικὴ στόν ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟ τοῦ εὐρωπαϊκοῦ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΥ, ἀπὸ τὸν Βολταῖρο καὶ τὸν Ρουσσὼ μέχρι τὸν Κάντ καὶ τὸν Χέγκελ, καὶ ὅλα αὐτὰ , δυὸ δεκαετίες πρὶν γράψει παρόμοια στό "ΛΥΚΟΦΩΣ ΤΩΝ ΕΙΔΩΛΩΝ" (1889) ὁ ΝΙΤΣΕ. Ὅπως καὶ ὁ μεγάλος Γερμανὸς φιλόσοφος , μερικὰ χρόνια ἀργότερα, ἔτσι καὶ ὁ μἐγιστος Ρῶσος μυθιστορηματογράφος ἀποκαλύπτει τὸ ΣΑΘΡΟ θεμέλιο τῆς εὐρωπαϊκῆς ΝΕΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑΣ τῆς ἑδραζομένης ΜΟΝΟ στὸν ὀρθολογισμό (ΛΟΓΟΚΡΑΤΙΑ) παραβλέποντας τὴν ΜΗ ΛΟΓΙΚΗ φύση τοῦ Εἶναι. [ ΠΑΡΕΚΒΑΣΗ : ὁ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΟΣ Ὀρθολογισμὸς ΔΙΑΦΕΡΕΙ ἀπὸ τὸν ΔΥ