Ἡ 3η Ἀναζήτηση τοῦ Ἱστορικοῦ Ἰησοῦ.

Δὲν ἦταν δυνατὸν ἡ ἀνἀπτυξη τῆς ἱστορικῆς ἐπιστήμης, τῆς φιλολογίας ,τῆς ἀρχαιολογίας καὶ τῆς θεολογίας τὸν 19ο αἰ. νὰ μὴν ἐνδιαφερόταν γιὰ τὸ ἱστορικὸ πρόσωπο τοῦ Ἰησοῦ ,τῆς μεγαλύτερης Προσωπικότητας στὴν Ἱστορία. Ἔτσι λοιπὸν ξεκίνησε ἡ λεγόμενη " ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ" τοῦ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΙΗΣΟΥ. Μποροῦμε νὰ χωρίσουμε σὲ τρεῖς περιόδους αὐτὴν τὴν ἔρευνα· 1. Η ΠΡΩΤΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ 19ου αἰ ξεκίνησε μὲ τὸν Reimarus συνεχίστηκε μὲ τούς Strauss, Renan κλπ καὶ κατέληξε στὸν Weiss καὶ τὸν Schweitzer. Συμπέρασμα αὐτῆς τῆς ἔρευνας ἦταν ὅτι ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΒΙΟΥ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ διότι οἱ πηγὲς εἶναι πενιχρές (ΤΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ, ΑΛΛΑ’ ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΚΗΡΥΓΜΑΤΩΝ) καὶ ἐν τέλει στὸ μόνο ποὺ μποροῦμε νὰ φτάσουμε εἶναι ΣΤΟ ΚΗΡΥΓΜΑ ΤΗΣ ΆΡΧΕΓΟΝΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ. Πάντως ὁ Weiss (στὸ ἀνεπανάληπτο πόνημα του "ΤΟ ΚΗΡΥΓΜΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ"—1892) καὶ ὁ Schweitzer κατέληξαν στὸ συμπέρασμα ὅτι τὸ κήρυγμα τοῦ Ἰησοῦ ΠΕΡΙ ΕΡΧΟΜΟΥ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ εἶχε σαφῶς