Ἡ Πολλαπλὴ φύση τοῦ Ἑνός: Η 2η ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΙΚΟΥ "ΠΑΡΜΕΝΙΔΗ".
Στὸν συγκεκριμένο πλατωνικὸ Διάλογο ποὺ ἀποτελεῖ τὸ ἀποκορὺφωμα τῆς Διαλεκτικῆς, ὁ γνωστὸς Ἐλεάτης φιλόσοφος ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ συζητᾶ περὶ τῆς φύσης τοῦ ΕΝΟΣ μέ τὸν Ἀριστοτἐλη (ὄχι τὸν Σταγειρίτη φιλόσοφο ἀλλὰ ἐναν ἐκ τῶν μετἐπειτα Τριάκοντα Τυράννων) τὸ 450πΧ ὅταν βρἐθηκε στὴν Ἀθήνα ἐπ'εὐκαιρίᾳ τῶν Μεγ.Παναθηναίων, κάνοντας διάφορες ὐποθέσεις σχετικὰ μὲ τὸ τί θὰ συνέβαινε {=τί συμβήσεται} γιὰ τὸ ΕΝ καὶ τὰ ΠΟΛΛΑ στὴν περίπτωση α) ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΕΝ καὶ στὴν περίπτωση β) ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΤΟ ΕΝ. Καὶ καταλήγει, μέσῳ λογικῶν ἐπιχειρημάτων, ὃτι καὶ στὴν μία καὶ στὴν ἄλλη περίπτωση μποροῦν νὰ ἰσχύουν ταυτόχρονα τὰ ἑξῆς ΑΝΤΙΦΑΤΙΚΑ συμπεράσματα : 1) δὲν μποροῦμε νὰ ποῦμε τίποτα περὶ τοῦ Ἑνός 2) μποροῦμε νὰ ποῦμε τὰ πάντα περὶ τοῦ Ἑνός 3)μποροῦμε νὰ ποῦμε τὰ πάντα γιὰ τὰ Πολλά 4) δὲν μποροῦμε νὰ ποῦμε τίποτα γιὰ τὰ Πολλά (Τὸν διάλογο ἀναδιηγεῖται λὶγο μετὰ τὸν θάνατο τοῦ Σωκρἀτη, ὁ Κλαζομένιος ΚΕΦΑΛΟΣ στοὺς συμπολῖτες του, ὅπως τοῦ τὸν εἶχε ἀναδιηγηθεῖ στὴν Ἀθήνα ὁ ΑΝΤΙΦΩΝ, ἑτεροθαλὴς ἀδελφὸς τ