ΠΟΙΟΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΤΟΝ ΟΡΟ "ΟΜΟΟΥΣΙΟΝ" ΣΤΗΝ Α’ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ.
Δυστυχῶς ΠΡΑΚΤΙΚΑ τῆς Α' Οἰκουμενικῆς Συνόδου ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ διότι δέν κρατήθηκαν Γιὰ τοὺς μὴ εἰδικοὺς ἀναφέρω ὅτι ὁ ΑΡΕΙΟΣ, πρεσβύτερος τῆς Ἀλεξανδρείας ὑποστήριζε ὅτι ὁ ὅρος "Πατήρ" γιὰ τὸν θεὸ ὑπονοεῖ ὅτι ΚΑΠΟΤΕ ἔγινε Πατέρας, ΠΡΙΝ δὲν ἦταν. Ὁμοίως καὶ ὁ Υἰὸς "ΚΑΠΟΤΕ" ἔγινε Υἰος {=ΗΝ ΟΤΕ ΟΥΚ ΗΝ} ἄρα ὁ Ὑιὸς ἔχει ἀρχὴ , δὲν ὑπάρχει ἀπὸ πάντα.. Ὁπότε, ὁ Χριστὸς δὲν εἶναι φύσει θεὸς ἀλλὰ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ καὶ αὐτὸς ΕΝ ΧΡΟΝῼ —ἐξ οὗ καὶ ἡ παράδοση τῆς Ἁγιογραφίας τοῦ Ἀρειανισμοῦ ποὺ παρουσιάζει ΑΓΕΝΕΙΟ τὸν Χριστό (βλ.φωτό) Ἀντίθετη ἄποψη εἶχαν ἐκφράσει οἱ ὑποστηρικτὲς τοῦ ΣΑΒΕΛΛΙΟΥ {ἐξ οὗ καὶ ἡ ὀνομασία "Σαβελλιανοί"} κατὰ τοὺς ὁποίους ὁ ΕΝΑΣ Θεὸς ἐκδηλὠνεται μὲ τρία "ΠΡΟΣΩΠΕΙΑ"/ ΜΑΣΚΕΣ {=Πατὴρ, Υἰὸς, Πνεῦμα} ΕΚ ΜΙΑΣ ΟΥΣΙΑΣ {=ὁμοούσιος}. Ὁ ὅρος αὐτὸς "ΟΜΟΟΥΣΙΟΝ" εἶχε χρησιμοποιηθεῖ παλαιόθεν ἀπὸ τοὺς Γνωστικούς (πχ.ΒΑΣΙΛΙΔΗΣ) , τὸν ΩΡΙΓΕΝΗ , τὸν ΤΕΡΤΥΛΛΙΑΝΟ. Ὅμως στὸ Σαβελλιανικὸ Ὁμοούσιο ΔΕΝ ΔΙΑΚΡΙΝΟΝΤΑΝ ΤΑ ΤΡΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ* μεταξύ του...