Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Σεπτεμβρίου 28, 2025

Ο ΑΞΙΟΤΙΜΟΣ κ.ΟΞΥΔΕΡΚΗΣ ΨΗΦΙΖΕΙ ...

Εικόνα
Ὁ ἀξιότιμος κ. ΟΞΥΔΕΡΚΗΣ :   1) ἀρνεῖται νὰ λάβει Προσωπικὸ Ἀριθμὸ διότι τὸν θεωρεῖ ὡς τὸ χαραγμα τοῦ θηρίου τῆς Ἀποκάλυψης 2) πιστεὐει ἀκράδαντα ὅτι ὁ κομήτης 3Ι/ATLAS μεταφέρει ἐξωγήινους...  3) εἶναι βἐβαιος ὅτι οἱ Ἁμερικανοὶ ποτὲ δεν πῆγαν στὸ φεγγάρι καὶ ἡ προσελήνωση γυρίστηκε σὲ στούντιο τοῦ Χόλυγουντ ... 4) θεωρεῖ ὅτι ἡ Σεληνη εἶναι κούφια διότι ἀποτελεῖ τεχνητὸ δορυφόρο ἐξωγήινων.. ΚΑΙ :  5) πιστεύει ὅτι ὁ ἴδιος ἀποτελεῖ τὴν μετενσάρκωση μιᾶς μεγάλης προσωπικότητας τοῦ παρελθόντος... ΥΓ . Ὁ κ. Ὀξυδερκὴς ΨΗΦΙΖΕΙ στὶς Ἐκλογές....

Πόσο ἀγαποῦν οἱ (Νεο)έλληνες & οἱ Ἑβραῖοι γιά τὴν γλῶσσα τους..

Εικόνα
Τὰ ἑβραϊκὰ ἤδη εἶχαν ΧΑΘΕΙ πρὸ Χριστοῦ (ὁ ΙΗΣΟΥΣ ΜΙΛΟΥΣΕ ΑΡΑΜΑΪΚΑ) ἀλλὰ οἱ Ἑβραῖοι μόλις ἔκαναν Κράτος τὸ 1948, μετὰ ἀπὸ 2000 χρόνια ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ, ἀνἐστησαν τὰ ΒΙΒΛΙΚΑ ἑβραϊκὰ τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης, τὰ ὁποῖα ἤδη ἁποτελοῦν τὴν Καθομιλουμενη γλῶσσα  στὸ σύγχρονο Κράτος τοῦ ΙΣΡΑΗΛ— μπράβο τους! Ἀντιθέτως, οἱ Νεοἐλληνες ΚΑΚΟΠΟΙΟΥΝ βάναυσα καὶ συνεχῶς τὴν γλῶσσα τους  εἴτε καταργῶντας τὴν ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ τοῦ Πολυτονικοῦ (μὲ συνἐπεια νὰ ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ νὰ καταλάβουν τὴν διαφορὰ τῆς <ὥρας> μὲ δασεῖα, ἀπὸ τὴν <ὤρα> μὲ ψιλὴ ποὺ θὰ πεῖ φροντίδα βλ. ὀλιγ‒ωρία) εἰτε φτωχαίνοντας την πχ. καταργῶντας ὅ,τι ἀπἐμεινε ἀπὸ τὴν Δοτική :  ἔτσι ἡ  πανάρχαια ΔΟΤΙΚΗ <δόξα τῷ θεῷ> μετατράπηκε σὲ  ΑΙΤΙΑΤΙΚΗ <δόξα τὸ θεό> — ἐνῶ ΟΙ ΔΥΟ ΠΤΩΣΕΙΣ ΔΕΝ ΤΑΥΤΙΖΟΝΤΑΙ, διότι ἄλλο πρᾶγμα  σημαίνει ἡ δοτικὴ <δόξα τῷ θεῷ> καὶ ἄλλο  ἡ αἰτιατικἠ <μὰ τὸν θεό> (καὶ βεβαίως ἄνευ γνώσης τῆς δοτικῆς δὲν μποροῦμε νὰ ἐξηγήσουμε γιατὶ στὴν λέξη "ἐντάξει" ἡ κατάληξη γράφετ...

Η ΑΝΤΑΡΣΙΑ ΤΩΝ ΤΕΚΝΩΝ ΤΟΥ ΙΑΛΝΤΑΜΠΑΩΘ ΜΕ ΟΔΗΓΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΟΦΙΑ.

Εικόνα
Γραμμένο τὸ 1914 στὸ Παρίσι ἀπὸ τὸν Ἀνατὸλ Φράνς ( βραβευμένο συγγραφέα τὸ 1921 μὲ ΝΟΜΠΕΛ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ) τὸ ἔργο "Η ΑΝΤΑΡΣΙΑ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ"  ἀποτελεῖ ἔνα μικρὸ ..διαμαντάκι ποὺ τὸ χρησιμοποιῶ  συχνὰ ὡς ..δόλωμα γιὰ νὰ ἑλκύσω νέους στὴν ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΒΙΒΛΙΩΝ. [ Συνήθως τὸ συστήνω στὶς καλοκαιρινὲς διακοπὲς γιὰ τὴν παραλία , μὲ κρυφὸ σκοπὸ ὁ ΑΝΑΤΟΛ ΦΡΑΝΣ νὰ τοὺς ὁδηγήσει στούς μεγάλους τῆς Λογοτεχνίας:  ΝΤΟΣΤΟΓΙΕΦΣΚΙ, ΚΑΦΚΑ,ΓΚΟΓΚΟΛ, ΜΠΑΛΖΑΚ..]  Ἡ ὑπόθεση τοῦ ἐν λόγῳ ἔργου  λαμβάνει χώρα στὸ Παρίσι στὶς ἀρχὲς τοῦ 20ου αἰῶνα, στὴν πλούσια οἰκογένεια Ντ' Ἐσπαρβιέ ἡ ὁποία διατηρεῖ  μία τεράστια βιβλιοθήκη γεμάτη ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΛΑΤΙΝΟΥΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ καθὼς καὶ σπάνια  ἱστορικὰ και θρησκευτικὰ βιβλία.  Ξεκινῶντας ἀπὸ αὐτὴ τὴν  βιβλιοθήκη, ὁ Φύλακας Ἄγγελος τοῦ Μωρίς Ντ' Ἐσπαρβιέ, γυιοῦ τῆς οἰκογένειας, μὲ τὸ γήινο ὄνομα ΑΡΚΑΝΤ (Ἀρκάδιος), προσπαθεῖ νὰ ἀποκτήσει τὴν κατάλληλη ΙΣΤΟΡΙΚΗ Γνώση ὥστε νὰ ἀνατρέψει τὸν ἐξουσιαστὴ Θεό ποὺ μέχρι πρότινος ὑπηρετοῦσε ...