Σκοπὸς καὶ συνέπειες τῆς ὐποβάθμισης τῶν ἀνθρωπιστικῶν σπουδῶν..
Διαμαρτυρόμασταν ἐμεῖς οἱ παλιοί — ποὺ ἤμασταν μαθητὲς κατά τὶς δεκαετίες 60 καὶ 70—ὁτι διδασκόμασταν τὰ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ μὲ λανθασμένο τρόπο ἀσχολούμενοι μόνο μὲ τὴν γραμματική & τὸ συντακτικό τῶν κλασσικῶν κειμἐνων : ΛΥΣΙΑ ΥΠΕΡ ΑΔΥΝΑΤΟΥ, ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΣΟΦ̣ΟΚΛΗ, ΕΠΙΤΑΦΙΟ ΘΟΥΚΥΔΙΔΗ. Ἀναβαθμίστηκαν μήπως ἔκτοτε οἱ ἀνθρωπιστικὲς* σπουδές; ΟΧΙ · μεταπολιτευτικῶς καὶ προϊόντος τοῦ χρόνου ΗΜΙ—ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΑΝ. Ὁ Λυσίας διδάσκεται πιὰ μόνο στὴν θεωρητκὴ κατεύθνση , ἡ Ἀντιγόνη κι ο Ἐπιτάφιος ΥΠΟΒΙΒΑΣΤΗΚΑΝ σὲ ΔΙΩΡΑ μαθήματα ἑβδομαδιαίως γιὰ ἑνα τετράμηνο τὸ καθένα (ἄν εἶναι δυνατὸν νὰ διδαχτεῖ ἡ ΑΝΤΙΓΟΝΗ σὲ 4 μῆνες μὲ δίωρα μαθήματα ἑβδομαδιαίως...) Εἶμαι 61 χρόνων ( γεννημένος τὸ 1962 ) καὶ διδάσκω ἀπὸ τὸ 1989‒90 στὴν Μἐση Ἐκπαίδευση (πρωτοδιορισθεὶς στὴν Πάτμο καὶ ὑπηρετήσας ,μετὰ τὰ Δωδεκάνησα, ἐπὶ 10ετία στὴν Βοιωτία καὶ κατόπιν στὴν Ἀττική —ἀπὸ τὸ 2014 ἀν.Διευθυντής) ἔχοντας διδάξει ὥς σήμερα (2022‒23) περὶ τοὺς 3000 μαθητές. Ἀπὸ τὰ δικά μου μαθητικὰ χρὸνια τὴν δεκαετία '60 ,