Πῶς ἡ Φιλολογία μπορεῖ νὰ ἐπιλύσει θεολογικὰ ἐρωτήματα..

Διαβάζουμε στὸ Κατὰ Ἰωάννην Εὐαγγέλιο τὸ ἑξῆς λόγιο τοῦ Ἰησοῦ πρὸς τοὺς μαθητές του: " ἐὰν πορευθῶ καὶ ἑτοιμάσω ὑμῖν τόπον,πάλιν ἔρχομαι καὶ παραλήψομαι ὑμᾶς πρὸς ἐμαυτόν.." (ΙΩ.14,3). [ Μετάφραση : κι ὅταν πάω (στὸν Οἶκο τοῦ Πατρός) καὶ σᾶς ἑτοιμάσω τόπο, θὰ ἐπιστρέψω πάλι νὰ σᾶς πάρω μαζί μου]. Ἐπίσης σσρίὲ ἕνα παρεμφερὲς λόγιο στὸ Κατὰ Μᾶρκον , ὁ Ἰησοῦς ὑπόσχεται στοὺς Μαθητές Του, ὅτι μετὰ τὴν Ἀνάσταση Του θὰ τοὺς ὁδηγήσει (ἢ θὰ τοὺς συναντήσει) πίσω στὴν Γαλιλαία: " προάγει{=θὰ σᾶς ὀδηγήσει/ἤ συναντήσει} ὑμᾱς είς τὴν Γαλιλαίαν, ἐκεῖ αὐτὸν ὄψεσθε{=θὰ δεῖτε}—ΜΑΡΚ.16,7. ΒΕΒΑΙΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΝ ΕΠΑΛΗΘΕΥΤΗΚΕ ,καθόσον οἱ Μαθητές πέθαναν κι ὁ Κύριος δὲν ἐπέστρεψε... [ Παρόμοιες ἐσχατολογικές ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΑΛΗΘΕΥΤΗΚΑΝ ὑπάρχουν σὲ ἀρκετὰ σημεῖα ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΩΝ. πχ :" ἀμὴν γἀρ λέγω ὑμῖν οὐ μὴ τελέσητε τὰς πόλεις τοῦ Ἰσραὴλ {=δὲν θὰ προλάβετε νὰ κηρύξετε σὲ ὅλες τὶς πόλεις τοῦ Ἰσραὴλ} ἕως ἄν ἔλθῃ ὁ Υιὸς τοῦ Ἀνθρώπου{=καὶ θὰ ἔχει ἔρθη ὁ Υιὸ