Ἄλλος εἶναι ὁ συγγραφέας τοῦ "Κατὰ Ἰωάννην" καὶ ἄλλος ὀ συγγραφέας τῆς "Ἀποκάλυψης".
Ξέρω ὅτι στεναχωρῶ κάποιους παραδοσιακοὺς ἀλλὰ ἡ σύγχρονη ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ἔρευνα ἔχει διαπιστώσει τὰ ἑξῆς· 1) ἡ γλῶσσα τοῦ "ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗΝ" εἶναι ἐκλεπτυσμένα ἑλληνικὰ ὑψηλοῦ ὕφους μὲ γνώσεις φιλοσοφίας (ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ Λόγος,1,1) , ἐνῶ ἡ γλῶσσα τῆς "ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ" εἶναι "ἐκβαρβαρισμένα" ἑλληνικὰ μέ ΣΗΜΙΤΙΣΜΟΥΣ, σολοικισμοὺς καὶ λάθη (βλ.4,8: " ὁ ἦν καὶ ὁ ὢν καὶ ὁ έρχόμενος" —τό <ἦν> εἶναι παρατατικὸς τοῦ <εἰμί> καὶ σημαίνει <ἤμουν>, δὲν εἶναι μετοχή, ὀπως ὁ ὤν καὶ ὁ ἐρχόμενος. Ὁ παρατατικὸς τῆς ἑλληνικῆς δέν ἔχει μετοχή...) 2) ἀντίπαλος τοῦ "ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗΝ" εἶναι οἱ ΙΟΥΔΑΙΟΙ* συλλήβδην (βλ.<διὰ τὸν φόβον τῶν Ἰουδαίων> .Δὲν διαχωρίζονται Φαρισαῖοι, Σαδδουκαῖοι κλπ ὅπως στὰ Συνοπτικὰ Εὐαγγέλια) ἐνῶ γιὰ τὴν "ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ" ὀ ἐχθρὸς {=θηρίον} εἶναι ἡ ΡΩΜΗ καὶ ὁ ΡΩΜΑΙΟΣ ΘΕΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΩΡ {= καὶ αἱ ἑπτὰ κεφαλαὶ ὄρη ἑπτὰ εἰσίν, ὅπου ἡ γυνὴ κάθηται ἐπ'αὐτῶν καὶ βασιλεῖς ἑπτὰ εἰσίν...καὶ τὸ θηρίον...ὄγδοός