ΕΠΙΟΥΣΙΟΣ ΑΡΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΣΧΑΤΟΛΟΓΙΚΟΣ ΑΡΤΟΣ.

Τὸ πασίγνωστο ΠΑΤΕΡ ΗΜΩΝ ,ἡ λεγόμενη ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ, ἀπὸ τοὺς μοναδικοὺς θησαυροὺς τοῦ χριστιανισμοῦ ,εἶναι κατὰ βάσιν μιὰ ἐσχατολογικὴ προσευχή. Ἐξηγῶ· καταρχὰς νὰ σημειώσω ὅτι τὴν προσευχὴ αὐτὴ μᾶς τὴν δίδαξε ὁ ΙΔΙΟΣ ὁ Ἰησοῦς γιὰ νὰ προσευχόμαστε ΕΜΕΙΣ στὸν θεό, ὁπὀτε ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ μὲ σαφῆ καὶ ἀξιόπιστο τρόπο. Ἡ προσευχὴ ἀπευθύνεται στὸν θεὸ τοῦ Ἰσραὴλ (ἀγιαθήτω τὸ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ, παραπομπή στὸ ΕΞ.3,15*) μὲ τὴν ἐπίκληση ΠΑΤΕΡΑ ΜΑΣ. Κι ἐπειδὴ ἡ προσευχὴ αὐτὴ δὲν ἔχει ΟΥΤΕ ΥΠΟΨΙΑ ΤΡΙΑΔΟΛΟΓΙΑΣ γι αὐτό μπορεῖ νὰ ἀπαγγελθεῖ ἄνετα καὶ ἀπὸ Ἑβραίους ἢ Μουσουλμάνους ἢ ὁποιονδήποτε πιστεύει στὴν ὕπαρξη θεοῦ. Τὸ κεντρικὸ αἴτημα τῆς Κυριακῆς Προσευχῆς εἶναι ΝΑ ΕΛΘΗ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ,Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ (ἐλθέτω ἡ βασιλεία Σου, γεννηθήτω τὸ θέλημα Σου, ὡς ἐν οὐρανῷ ΚΑΙ ΕΠΙ ΤΗΣ ΓΗΣ). ΤΟ ΕΣΧΑΤΟΛΟΓΙΚΟ ΑΥΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΣΧΑΤΟΛΟΓΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ "ΠΑΤΕΡ ΗΜΩΝ". Στὸ ἴδιο πλαίσιο βρίσκεται καὶ τὸ αἴτημα γιὰ τὸν ἄρτον τὸν ΕΠΙΟΥΣΙΟΝ. Στὰ