Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Μαρτίου 13, 2022

Ο ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΦΙΛΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.

Εικόνα
Στὰ ΓΕΝΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ (ἀρ.κατ.58) βρίσκεται ὁ μυστικὸς κώδικας Σημείων καὶ Λέξεων ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ  τῶν Φιλικῶν, ὁ ὁποῖος μιμεῖται σὲ πολλὰ  τὸ ἀντίστοιχο Τεκτονικὸ Τυπικὸ  τοῦ 19ου αἰ.  Ἀντιγράφω · 1.  στὸν 1ο βαθμὸ τοῦ ΒΛΑΜΗ ἤ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΤΟΥ ἡ ἀναγνώριση γινόταν ὡς ἀκολούθως : ἔβαζε ὁ πρῶτος τὴν ἀριστερὴ παλάμη ἐντὸς τῆς δεξιᾶς σὰν νὰ πλένει τὰ χέρια του , ἐνῶ ὁ δεὐτερος ἀνταποκρινὀταν βάζοντας τὰ δύο δἀκτυλα τῆς δεξιᾶς παλάμης ἐντὸς τῆς ἀριστερῆς παλάμης κλείνοντας την . Κατόπιν πιάνοντας ὁ ἐνας τὸν ἄλλον καὶ μὲ τὰ δυὸ χἐρια ἀκολουθοῦσε μεταξύ τους  ὁ ἑξῆς  διάλογος: ‒ ἔχεις κανένα  τσιμπούκι; ‒Τσιμπούκι ὄχι, ἔχω ὅμως τσαρούχι. 2. στὸν 2ο βαθμὸ τοῦ ΣΥΣΤΗΜΕΝΟΥ  ἡ ἀναγνώριση γινόταν ὡς ἑξῆς· ὁ πρῶτος ἄνοιγε ὅλα τὰ δάκτυλα καὶ στὶς δυὸ παλάμες κι ἔκανε πὼς πλένεται ,ἐνῶ ὁ ἄλλος μὲ τὸ δεξί του χέρι ἀκουμποῦσε τὸ δεξὶ αὐτὶ καὶ μετὰ τὰ χείλη. Κατόπιν ὁ πρῶτος κτυποῦσε μὲ τὰ δύο δάκτυλα τοῦ δεξιοῦ χεριοῦ τὴν ἀριστερὴ γροθιά του καί μετὰ ὁ δεύτερος ἔπιανε καὶ τὰ δυὸ χέρια τοῦ πρώτου κι ἀκ

ΚΑΙ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΕΠΙΚΑΛΕΙΤΑΙ ΤΗΝ ΓΡΑΦΗ...

Εικόνα
Τὴν 1η Κυριακὴ τῆς Τεσσαρακοστῆς ἡ Καθολικὴ Ἐκκλησία προτείνει τὸ Εὐαγγελικὸ Ἀνάγνωσμα τῶν Πειρασμῶν τοῦ Ἰησοῦ στὴν Ἔρημο.  Πασίγνωστη ἡ διήγηση  μὲ βαθιὰ νοήματα ( στάθηκε  μάλιστα καὶ ἡ ἔμπνευση τοῦ Ντοστογιέφακι στὴν συγγραφὴ τοῦ  "Μεγάλου Ἱεροεξεταστῆ" ). Θὰ σταθῶ μόνο σὲ δύο σημεῖα από τὴν ἐκδοχὴ τοῦ "ΚΑΤΑ ΛΟΥΚΑΝ" Εὐαγγελίου· —στὸν 2ο Πειρασμό (3ο, κατὰ τὴν  παράλληλη διήγηση τοῦ "ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ" ) ὁ Διάβολος  δείχνει  στὶν Χριστὸ ΟΛΑ τὰ βασίλεια τῆς γῆς λέγοντας Του : " ΣΟΙ ΔΩΣΩ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑΝ ΤΑΥΤΗΝ ..  ΟΤΙ ΕΜΟΙ ΠΑΡΑΔΕΔΟΤΑΙ  ΚΑΙ ῼ ΑΝ ΘΕΛΩ ΔΙΔΩΜΙ ΑΥΤΗΝ "(Λουκ.4,6)  [=θὰ σοῦ δώσω τὴν ἐξουσία αύτή, γιατὶ σὲ μένα ἔχει παραδοθεῖ καὶ τὴν δίνω σὲ ὅποιον θέλω]. Τὸ σημαντικὸ στὸ ἐν λόγῳ  χωρίο εἶναι ὅτι τὸ Εὐαγγέλιο ΔΕΝ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΙ τὶς πολιτικὲς ἐξουσίες σὲ καλὲς καὶ κακές, δημοκρατικὲς καὶ αὐταρχικές, μὰ ὅλες τὶς θεωρεῖ ΣΑΤΑΝΙΚΕΣ  —ἀντίθετα μὲ αύτὸ ποὺ γράφει ὁ Παῦλος στὴν "ΠΡΟΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ" {=οὐ γὰρ ἔστιν ἐξουσίαι ,εἰ μὴ ὑπὸ θεοῦ, ΡΩΜ.13,1} σὲ