Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΑΦΗΓΗΣΕΩΝ ΠΕΡΙ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ .

Λέμε ,ἐμεῖς οἱ ἱστορικοὶ, ὅτι ἡ Ἱστορικὴ Ἐπιστήμη σταματᾶ μπροστὰ στὸ ΚΕΝΟ ΜΝΗΜΕΙΟ καὶ ἀγνοεῖ τὰ περὶ Ἀναστάσεως ,ὡς ΥΠΕΡΙΣΤΟΡΙΚΟΥ γεγονότος. Ὡστόσο, φιλολογικῶς ἐξεταζόμενα τὰ ἀναστάσιμα κείμενα (δηλ.μὲ τὴν ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΚΗ σειρὰ ἐμφανίσεως τους) δείχνουν καὶ κάτι ἂλλο. Στὴν Α' ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ (15,5) γραφεῖσα γύρω στὸ 55μΧ γράφει ὁ Παῦλος ὅτι ὁ Ἀναστὰς "ΩΦΘΗ {=έμφανίστηκε} Κηφᾶ εἶτα {=μετά} τοῖς Δώδεκα" χωρὶς καμμιὰ ἀναφορὰ στὸν Κενὸ Τάφο. Τὸ σημαντικὸ στὴν ἐν λόγῳ ἀφήγηση εἶναι τὸ ὅτι ὁ Παῦλος ΔΕΝ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΟΡΑΜΑ ΤΟΥ ΑΝΑΣΤΑΝΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΟΡΑΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ὑπονοῶντας ὅτι ΟΛΕΣ αὐτὲς οἱ ἐμφανίσεις ΔΕΝ ΑΦΟΡΟΥΣΑΝ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ καθόσον,ὅπως γράφει"σάρκα καὶ αἷμα βασιλείαν Θεοῦ κληρονομῆσαι οὐ δύνανται "(Α’Κορ.15,50) Μιὰ 20ετία ἀργότερα στὸ ΚΑΤΑ ΜΑΡΚΟΝ Εὐαγγέλιο ἐμφανίζεται ἡ ἀφήγηση περὶ τοῦ Κενοῦ Μνημείου "ΙΔΕ Ο ΤΟΠΟΣ ΟΠΟΥ ΕΘΗΚΑΝ ΑΥΤΟΝ"(16,6). Ἐν συνεχείᾳ , στὰ ἐπόμενα Εύαγγέλια, ἡ διήγηση περὶ Κενοῦ Τάφου ἐμπλουτίζεται συνεχῶ