Θεία Κοινωνία , Κορωνοϊός καὶ Μονοφυσιτισμός.
Τὰ παρακάτω ποὺ γράφω ἀναφέρονται σὲ μᾶς
τοὺς Καθολικούς,
ὅμως ἴσως ἔχουν κι ἐνδιαφέρον καὶ γιὰ τοὺς Ὀρθοδόξους ἀδελφούς,
ἀφοῦ καὶ τὰ δύο Δόγματα ἀποδέχονται
τὴν "ΜΕΤΟΥΣΙΩΣΗ" [ transubstantiatio ]
Ἐκ προοιμίου νὰ πῶ ὅτι ,ΘΕΟΛΟΓΙΚΩΣ, ὅσοι ὑποστηρίζουν τὴν ΑΦΕΛΗ ἄποψη ὅτι δὲν μεταδίδονται..ἀσθένειες & δὲν πιάνουν..μικρόβια
στὴν Θεία Κοινωνία
[ δηλαδή :
ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΙΕΡΟΣΥΛΟΣ ΕΒΑΖΕ ..ΑΡΣΕΝΙΚΟ
ΣΤΗΝ Θ. ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΙΝΕ ; ]
ἁπλῶς ΜΟΝΟΦΥΣΙΤΙΖΟΥΝ ,
χωρίζοντας ἀθεολογήτως
τὴν ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ Φύση
τοῦ Εὐχαριστιακοῦ Χριστοῦ
ἀπὸ τὴν ΘΕΙΑ,
ἀκυρώνοντας τὸ ἴδιο τὸ ΠΑΘΟΣ*
τοῦ Χριστοῦ ἁρνούμενοι τὴν ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ φύση Του
- ἡ ὁποία ἐνυπάρχει στὴν Θ.Κοινωνία.
Ἐξηγῶ:
1) Κατὰ τὴν Δ' ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ τῆς ΧΑΛΚΗΔΟΝΑΣ -451 ΜΧ-
συνομολογήθηκε ὅτι
ὁ Χριστὸς εἶναι
ΕΝΑ(θεανδρικό) ΠΡΟΣΩΠΟ ,
ΜΙΑ (θεανθρώπινη)ΥΠΟΣΤΑΣΗ ,
σὲ ΔΥΟ ΦΥΣΕΙΣ, ἀνθρώπινη & θεϊκή, ἑνωμένες ΑΣΥΓΧΥΤΩΣ, ΑΤΡΕΠΤΩΣ, ΑΔΙΑΙΡΕΤΩΣ, ΑΧΩΡΙΣΤΩΣ,
χωρὶς ἡ Ἕνωση αὐτὴ νὰ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΣΕΩΝ ,
ἀνθρώπινης & θεϊκῆς.
2) Στὴν Θεία Κοινωνία ἐμπεριέχεται ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ
ὁ Χριστός ,
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ & ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ,
ὡς Ἀληθινὸς Θεὸς & Ἀληθινὸς ΑΝΘΡΩΠΟΣ.
Ἡ Παρουσία αὐτὴ ὀνομάζεται ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ὄχι κατ' ἀποκλειστικότητα,
ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ,
ἀλλὰ κατ' ἐξοχήν,
γιατὶ εἶναι ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ
δηλ μ'αὐτὴν ὁ Χριστός ,Θεὸς & Ἄνθρωπος,
γίνεται ΟΛΟΣ Παρὼν στὴ Θεία Κοινωνία.
Καὶ εἶναι ΟΛΟΣ ΠΑΡΩΝ ὁ Χριστὸς
ΣΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΕΙΔΗ
τῆς Θ.Κοινωνίας, Ἄρτο & Οἶνο,
καὶ εἶναι ἐπίσης
ὅλος παρὼν ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥΣ,
ἔτσι ὥστε μὲ τὸν Τεμαχισμὸ τοῦ Ἄρτου
ΔΕΝ ΜΕΡΙΖΕΤΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ.
3) Συνεπῶς στὴν Θεία Κοινωνία ἐμπεριέχονται
& οἱ ΔΥΟ ΦΥΣΕΙΣ τοῦ Χριστοῦ,
ἡ Θεϊκή & ἡ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ,
ἀσυγχύτως & ἀδιαιρέτως,
ἄρα δὲν μπορεῖ νὰ ὑποστηρίζει κανεὶς ὅτι μὲ τὴν Θεία Κοινωνία
δὲν μεταδίδονται... ἀσθένειες
ἤ ὅτι αὐτὴ δέν..μουχλιάζει,
διότι τότε ΑΝΑΙΡΕΙΤΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΥΣΗ τοῦ Εὐχαριστιακοῦ ΧΡΙΣΤΟΥ
—ὅπως ὑποστηρίζουν οἱ ΜΟΝΟΦΥΣΙΤΕΣ:
ἡ θεϊκὴ φύση "ἀπορρόφησε" τὴν ἀνθρώπινη—
ὅμως ὁ Χριστὸς ,ὅπως εἴδαμε,
γίνεται ,μέσῳ τῆς Καθαγίασης,
ΟΛΟΣ Παρών ,
Θεός ΚΑΙ Ανθρωπος,
στὴν Θεία Εὐχαριστία.
Αὐτὰ εἶναι ΑΘΕΟΛΟΓΗΤΕΣ λαϊκὲς δοξασίες
ἤ ΜΟΝΟΦΥΣΙΤΙΚΕΣ διαστρεβλώσεις
ποὺ τελικὰ ἀκυρώνουν
τὴν ἴδια τὴν ΕΝΣΑΡΚΩΣΗ τοῦ Λόγου.
Ἐν τέλει ,
ἡ Θεία Κοινωνία & ὅλα τὰ Μυστήρια
τῆς Ἐκκλησίας
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ.
_____
* πρόκειται γιὰ τὴν ἀρχαία Αἵρεση τοῦ ΔΟΚΗΤΙΣΜΟΥ
ποὺ ὑποστήριζε ὅτι ΦΑΙΝΟΜΕΝΙΚΑ ἔπαθε ὁ Ιησοῦς,
ἐνῶ ἀντίθετα γράφουν τὰ Εὐαγγέλια ,ὅτι δηλ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ πόνεσε & ἔκλαψε ὁ Ἰησοῦς ,ὅπως καὶ ΑΛΗΘΙΝΑ πέθανε.
Ὅσοι λοιπὸν ὑποστηρίζουν ὅτι δὲν μεταδίδονται μικρόβια μὲ τὸν ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑΚΟ Χριστό ,δηλ τὴν Θ.Κοινωνία,
στὴν οὐσία λένε ὅτι ὁ Ἰησοῦς ἦταν ΦΑΙΝΟΜΕΝΙΚΑ ἄνθρωπος,
δὲν ἔπαθε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, οὔτε πόνεσε ἀληθινά ,οὔτε ΠΕΘΑΝΕ πραγματικά,
ΑΡΝΟΥΜΕΝΟΙ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΕΝΣΑΡΚΩΣΗ , τὴν Ουσία , δηλ.τοῦ Χριστιανισμοῦ.
_____
ΥΓ τὸ παραπάνω κείμενο εἶναι ΘΕΟΛΟΓΙΚΟ καὶ δὲν ἀσχολεῖται μὲ ΙΑΤΡΙΚΑ θέματα .
Ἄρα δὲν ἐξετάζει , οὔτε ἀσχολεῖται μὲ τὸ ΙΑΤΡΙΚΟ ζήτημα
ἄν οἱ Ιοί ΔΕΝ μεταδίδονται μέσῳ τοῦ Οἴνου ποὺ ὑπάρχει στὴ Θεία Μετάληψη }