Φαῖδρος Μπαρλᾶς: Η ΠΟΙΗΣΗ—ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ.



Δὲν εἶναι εὐρέως γνωστὸς ὀ ποιητὴς Φ.Μπαρλᾶς
—καὶ σὲ μένα τὸν ἔκανε γνωστὸ ὁ φίλος του ΡΕΝΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ—ὅμως  ὐπῆρξε ποιητής ...χειρουργικῆς εἰρωνείας γιὰ τοὺς μύθους τῆς Μεταπολίτευσης καὶ ὄχι μὸνο
 (γι αύτὸ καὶ δὲν διαφημίστηκε ἀπὸ τὰ διάφορα κὸμματα...)
Πέθανε νεώτατος, 50 μόλις χρόνων,ν τὸ 1975 ἀπὸ τὴν ἐπάρατο καὶ λίγο πρὶν τὸ Τέλος ἔγραψε τὸ συγκινητικὸ ποίημα "ΚΑΙ ΠΑΛΙ" ποὺ δημοσιεύω παρακάτω μαζὶ μὲ τὸ σατιρικὸ "ΣΑΝ ΛΟΝΤΑΡΙΑ"  γιὰ τοὺς κατὰ φαντασίαν ἀντιστασιακοὺς ἐπὶ χούντας...
Δὲν ἀνήκει βεβαίως ὁ Μπαρλᾶς στοὺς μέγιστους ποιητές μας, ἀλλὰ θὰ μποροῦσε νὰ ἀνθολογηθεῖ στὰ σχολικὰ βιβλία ὅπου παρελαύνουν τόσοι καὶ τόσοι τυχάρπαστοι μὲ τὸ μοναδικὸ προσὸν ὅτι ἦταν (ἢ δήλωναν...) ἀριστεροί...






Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ.

Τὸ κρεββάτι τοῦ Τιμάρχου: Η ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ.

ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑΞΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΤΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ ΤΗΝ 30η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940.