Χάμπερμας καὶ Στίρνερ.
Ἐγὼ πάντως δέν δέχομαι τὴν "νεωτερική" θέση τοῦ Χάμπερμας.
Δὲν πιστεύω ὀτι μποροῦμε νὰ κατανοὴσουμε τὸν ΑΛΛΟΝ δεδομένου ὅτι ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.
Μᾶλλον τείνω πρὸς τὴν ἄποψη Στίρνερ γιὰ τὴν ΑΡΡΗΤΟΤΗΤΑ τοῦ Ἀνθρώπου (άνθρώπου ούδὲν δεινότερον πέλει, ποὺ ἔλεγε κι ὁ Σοφοκλῆς στὸ πρῶτο στάσιμο τῆς ΑΝΤΙΓΟΝΗΣ, ὅπου ΔΕΙΝΟΝ σημαίνει τὸ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΟ τὸ προκαλοῦν ΔΕΟΣ)
Ἐξάλλου ὁ καθὲνας μας, ἀγνοῶντας τὶς ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΕΣ πλευρὲς τοῦ ψυχισμοῦ του, ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ, θὰ γνωρίσει τοὺς ἂλλους ;