Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΩΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΩΝ ΧΕΤΤΑΙΩΝ.



Δυστυχῶς τὰ κείμενα  τῆς ΓΡΑΜΜΙΚΗΣ Β' τῶν Ἑλλήνων τῆς μυκηναϊκῆς ἐποχῆς εἶναι λογιστικοὶ πίνακες & ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΤΡΩΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ.
Ἀπὸ τὴν ἄλλη μεριὰ ἡ ΙΛΙΑΔΑ εἶναι ΠΟΙΗΤΙΚΟ κείμενο ΓΡΑΦΕΝ 400 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ἀπὸ τὰ γεγονότα ποὺ ὑποτίθεται ὅτι περιγράφει, ὁπότε ΙΣΤΟΡΙΚΑ  εἶναι ΑΜΦΙΒΟΛΗ ΠΗΓΗ.

Ὡστόσο ὑπάρχουν τὰ ΑΡΧΕΙΑ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΤΩΝ ΧΕΤΤΑΙΩΝ μὲ τὴν σχετικὴ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ   ΤΩΝ  ΧΕΤΤΑΙΩΝ ΜΟΝΑΡΧΩΝ  τὰ ὁποῖα ἀναφέρουν τὰ ἑξῆς ἐνδιαφέροντα·

1) γύρω στὸ 1400πΧ ἕνας βασιλιᾶς τοῦ κράτους τῶν  AHHIYAWA  μέ τὸ ὄνομα  ATARASIYA εἰσἐβαλε στὴν Μικρασία καὶ κατέλαβε τὴν πὸλη MILAWANDA.
Κατὰ τοὺς εἰδικούς, ἱστορικοὺς καὶ γλωσσολόγους ἡ λἐξη AHΗIYAWA σημαίνει "ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΑΧΑΙΩΝ" , ἡ λἐξη ATARASIYA ἁναφέρεται στὸ ὄνομα ΑΤΡΕΥΣ καὶ ἡ λἐξη MILAWANDA σημαίνει τὴν  ΜΙΛΗΤΟ..

2) γύρω στὸ 1270—1250πΧ ἕνας εὐγενὴς μέ τὸ ΛΟΥΒΙΚΟ ὄνομα PIYAMA-RADU {=πιστὸς τῆς θεᾶς  Piyama}  ἐξορμῶντας ἀπὸ κάποιο νησὶ τοῦ ἀνατολικοῦ  Αίγαίου ΕΠΙΤΙΘΕΝΤΑΙ ΚΑΙ ΛΕΗΛΑΤΕΙ δυτικές περιοχὲς τῆς Μικρασίας ποὺ ἀνήκουν στοὺς Χετταίους,  μία ἐκ τῶν ὁποίων κατονομἀζεται ὡς WILUSA  ἢ TORUISA.
Ὁ  PIYAMA-RADU κινεῖται ἐναντίον τῶν μικρασιατικῶν ἐδαφῶν τῶν Χετταίων κατ'ἐντολὴν τοῦ βασιλιᾶ τῶν Ἀχαιῶν TAWAKALAWA καὶ πράγματι καταλαμβάνει τὴν WILUSA ἐνῶ ὁ βασιλιᾶς τῆς πόλης ALAKSANDU  (ὑποτελὴς τῶν Χετταίων)  τρέχει   στὴν χεττιτικὴ πρωτεύουσα  ΧΑΤΤΟΥΣΑ ζητῶντας βοήθεια  ἀπὸ τὸν Χετταῖο μονάρχη HATTUSILLI III  ὁ ὁποῖος μέ ἐπιστολή του ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΒΑΣΙΛΙΑ ΤΩΝ ΑΧΑΙΩΝ  TAWAKALAWA —ποὺ ἀποκαλεῖ στὴν διπλωματικὴ γλῶσσα "ΑΔΕΛΦΟ" δηλ. ΙΣΟΤΙΜΟ—γιὰ τὴν δράση τοῦ PIYAMA-RADU (Ἐπιστολή Tawagalawa ,CTH 181)

3) Τελικὰ ὁ Χετταῖος μονάρχης ἐκστρατεύει στὴν WILUSA νικᾶ  τὸν PIYAMA-RADU καὶ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΤΟΝ ΘΡΟΝΟ ΤΟΝ ALAKSANDU* (1250πΧ). 
 Ἐν τἐλει ὁ   PIYAMA-RADU μᾶλλον ἀπεβίωσε στὴν MILAWANDA ὅπου εἶχε παντρέψει τὴν κόρη του μὲ τὸν Atpa , ἄρχοντα τῆς πόλης.

Οἱ ἱστορικοί καὶ γλωσσολόγοι ἐξηγοῦν τὰ ἀνωτἐρω ὡς ἑξῆς·
α) WILUSA εἶναι τὸ ΙΛΙΟΝ καὶ TORUISA ἡ ΤΡΟΙΑ
β) TAWAKALAWA εἶναι ὁ ΕΤΕΟΚΛΗΣ ( E-TE-WO-KE-LE-WE ,τῆς γραμμικῆς  γραφῆς)
 καὶ γ) ALAKSANDU εἶναι ὁ ἑλληνικῆς καταγωγῆς ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ὁ ὁποῖος κυβερνᾶ ὡς  "σώγαμπρος"  ἢ, τὸ πιθανώτερο, ὠς ἀπόγονος ΕΠΙΓΑΜΙΑΣ ΕΞ ΕΛΛΑΔΟΣ, τοὺς ΛΟΥΒΙΟΥΣ κατοίκους τῆς WILUSA/ΙΛΙΟΥ/ΤΡΟΙΑΣ.

(ΣΗΜ. οὔτε ὁ ἀνωτέρω ΑΤΡΕΥΣ μπορεῖ νά ταυτιστεῖ μὲ τὸν γνωστὸ ἀπὸ τὴν μυθολογία πατέρα τοῦ Ἀγαμέμνομα, οὔτε ὁ Ἑτεοκλῆς μὲ τὸν γνωστὸ ΘΗΒΑΙΟ ἀδελφὸ τῆς Ἀντιγὸνης , οὔτε ὁ Ἀλἐξανδρος τῶν Τρώων μὲ τὸν Πάρι καὶ τοῦτο ΔΙΟΤΙ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΡΙΖΙΚΑ ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΩΝ ΧΕΤΤΙΤΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΑΠΟ  ΤΙΣ ΑΦΗΓΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑΣ.
Μάλιστα μπορεῖ τὸ ὄνομα Piyama -Radu νὰ θυμίζει τὸν ΠΡΙΑΜΟ, ἀλλὰ ὁ βίος του μᾶλλον παραπέμπει στόν..Ἀχιλλέα!  Ἐξἀλλου στά κείμενα τῶν Χετταίων ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ Η ΕΔΡΑ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΤΩΝ ΑΧΑΙΩΝ/AHIYAWA:
Θῆβα , Μυκῆνες ἢ ἀλλοῦ;}

Τὰ παραπάνω εἶναι ὁ,τι πιὸ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ἔχουμε γιὰ τὸν περίφημο Τρωικὸ Πὀλεμο τῶν Ἐπῶν καὶ τῆς Μυθολογίας.

____
* τὰ χεττιτικὰ ἀρχεῖα κάνουν καὶ γιὰ δεύτερη ἀπόπειρα τῶν Ἀχαιῶν νὰ καταλάβουν τὴν Τροία ἀλλὰ πἀλι οἱ Χετταῖοι γύρω στὸ 1220πΧ τὴν ἐπανακατἐλαβαν ἐνθρονίζοντας σὲ αὐτὴν τὸν ὑποτελῆ τους βασιλέα ὀνόματι  BALMU, διάδοχο μᾶλλον τοῦ ALAXANDU (Ἐπιστολή Milawata, CTH 182)
______
ΥΓ. στὴν παραπάνω φωτό. ἡ πιὸ προσιτὴ ἑλληνικὴ βιβλιογραφία.













Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Χαῖρε Κωνσταντῖνε, τελευταῖε Βασιλέα τῶν Ἑλλήνων!

Δὲν ἦταν μόνον ὁ Ἀλάριχος : Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ.

Τὸ κρεββάτι τοῦ Τιμάρχου: Η ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ.