Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΙΛΑΤΟ.



 Ἄν καὶ ἡ Αἰθιοπικὴ Ἐκκλησία τὸν κατάταξε μεταξὺ τῶν... Ἁγίων (ἑορτὴ 25 Ἰουνίου) ὅπως καὶ τὴν σύζυγό του Πρόκουλα, ἡ ἱστορικὴ ἔρευνα δέχεται τὰ ἑξῆς·

1) οἱ μόνες ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ πηγὲς ποὺ διαθὲτουμε εἶναι ὁ ΙΩΣΗΠΟΣ {ΙΟΥΔΑΪΚΗ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΙΗ,3‒4   &   ΙΟΥΔΑΪΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ Β' 4 ,2-4} 
καὶ ὁ ΦΙΛΩΝ {"ΠΡΕΣΒΕΙΑΝ ΠΡΟΣ ΓΑΪΟΝ', 38} 
 ὅπου ἐκεῖ χαρακτηρίζεται ὁ Πιλᾶτος ὡς  αὐθἀδης καὶ ἀμείλικτος κατὰ τῶν Ἰουδαίων .

2) ὁ ΙΩΣΗΠΟΣ περιγράφοντας τὴν σταδιοδρομία τοῦ Πιλάτου  ὡς Ἐπιτρόπου στὴν Ἰουδαία (ΕΠΑΡΧΟΣ/PRAEFECTUS*) γράφει ὅτι ἦταν ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΣ πρὸς τοὺς Ἰουδαίους ,ἀφοῦ μὲ τὸ ποὺ ἀνἐλαβε τὴν διοίκηση τῆς Ἰουδαίας τὸ 26μΧ
ἀπὸ τὸν ΒΑΛΕΡΙΟ ΓΡΑΤΟ, προκάλεσε τὸ θρησκευτικὸ αἴσθημα τῶν ὑπηκόων του εἰσάγοντας νύχτα στὰ Ἱεροσόλυμα εἰκόνες τοῦ αὐτοκράτορα . "ΝΥΚΤΩΡ ΚΕΚΑΛΥΜΜΕΝΑΣ ΕΙΣ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ ΕΙΣΚΟΜΙΖΕΙ ΤΑΣ ΚΑΙΣΑΡΟΣ ΕΙΚΟΝΑΣ" γράφει ὁ ΙΩΣΗΠΟΣ (.Ἰουδ.Πόλ.,Β,169) .

3)  Σὲ μιὰν ἀλλη περίπτωση , ξυλοφόρτωσε μέ ροπαλοφόρους στρατιῶτες, ντυμένους  μέ πολιτικὰ ,τούς διαδηλωτὲς πιύ διαμαρτύρονταν στὸ Πραιτώριο, ἐπειδὴ ἔκλεψε τὰ χρήματα τοῦ Ναοῦ (κορβανᾶ) γιὰ νὰ φτιάξει ὑδραγωγεῖο,
 με συνέπεια πολλοὶ διαδηλωτὲς νὰ πεθάνουν ἀπὸ τὰ χτυπήματα καὶ ἄλλοι νὰ ποδοπατηθοῦν στὸν πανικὸ τῆς ἀναταραχῆς  (ὁ.π.Β,175).

4) Τέλος συνέτριψε τὴν ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΤΩΝ ΣΑΜΑΡΕΙΤΩΝ στὰ ΤΙΡΑΘΑΝΑ',  κατασφάζοντας τοὺς ἐκει συγκεντρωμένους ποὺ ἑτοιμάζονταν  νὰ μεταβοῦν στὸ ὄρος ΓΑΡΙΖΙΝ (ὅπου θὰ τοὺς ἐμφάνιζε κάποιος Ψευδομεσσίας τὰ κρυμμένα ΙΕΡΑ ΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΜΩΥΣΕΩΣ). 
Ἐν συνεχείᾳ ἐκτέλεσε ὅσους εἶχε συλλάβει ἐκεῖ, ἀνάμεσα τους καὶ πολλοὺς  προύχοντες ·
τότε ὅμως  οἱ ΣΑΜΑΡΕΙΤΕΣ  διαμαρτυρήθηκαν   στὸν Διοικητὴ τῆς Συρίας ΒΙΤΕΛΛΙΟ,  λέγοντας του ὅτι δὲν πρόκειτο γιὰ ἐξέγερση κατὰ τῆς Ρώμης, ἀλλὰ γιὰ εἰρηνικὴ διαμαρτυρία γιὰ τὶς θηριωδίες τοῦ Πιλάτου.
 Τὀτε ὁ Βιτέλλιος   καθαίρεσε τὸν Πιλᾶτο, στέλνοντας τον νὰ δικαστεῖ  στὴν Ρωμη ἀπὸ τὸν αὐτοκράτορα Τιβέριο τὸ 36 μΧ, ἐνῶ τὴν  Ἰουδαία ἀνέθεσε  στὸν ΜΑΡΚΕΛΛΟ  (Ἴώσηπος, Ἰουδαϊκὴ Ἀρχαιολογία, ΙΗ,4,1).

5) Ὁ Πιλᾶτος δὲν πρὸλαβε νά δικαστεῖ, διότι ἐν τῷ μεταξὺ πέθανε ὁ Τιβέριος (16 Μαρτίου 37μΧ).
 Κατά  μιὰν ΑΝΕΠΙΒΕΒΑΙΩΤΗ ** ἱστορικὰ χριστιανικὴ παράδοση (ΕΥΣΕΒΙΟΣ) ἐξορίστηκε ατὴν Βιεννη τῆς Γαλατίας (Vienne τοῦ ΠΟΥΑΤΙΕ) νοτίως τῆς ΛΥΩΝ, ὅπου καὶ αὐτοκτόνησε (37μΧ).

ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΣΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ 
ΠΕΡΙ ΠΙΛΑΤΟΥ καὶ τὸν ἀξιολογεῖ ὡς ἕνα ΣΚΛΗΡΟ, αὐταρχικὸ ,ΦΙΛΑΡΓΥΡΟ & ΜΕΤΡΙΩΤΑΤΟ ἠγήτορα 
τὸν ὁποῖον θὰ ΑΓΝΟΟΥΣΕ  ἡ Ἱστορία ,
ἂν δεν εἶχε συνδεθεῖ τὸ ὂνομα του  μὲ τὸν θάνατο τοῦ Ἰησοῦ.

Τὸ γεγονὸς ὅτι τὰ Εὐαγγέλια τὸν παρουσιάζουν δῆθεν  νὰ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ νὰ σώσει τὸν Ἰησοῦ  (ἄν καὶ ἡ λεγόμενη "Δίκη τοῦ Ἰησοῦ"  δὲν ἦταν στὴν πραγματικότητα κανονικὴ ΡΩΜΑΪΚΗ  Δίκη, ἀλλὰ ΤΑΧΥΤΑΤΗ ἀνἀκριση ) ἀποτελεῖ μᾶλλον προσπάθεια τῶν Εὐαγγελιστῶν
 —ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΚΟ̣ΙΝΟ μετά τὴν Καταστροφὴ τῆς Ἱερουσαλὴμ ἀπὸ τοὺς Ρωμαίους τὸ 70μΧ—
νὰ δείξουν ὅτι δὲν ευθύνεται τὸ Ρωμαϊκὸ Κράτος γιὰ τὸν θάνατο τοῦ Ἰησοῦ, ἀλλὰ οἱ  ἐπαναστάτες κατά τοῦ ρωμαϊκοῦ κράτους  Ἑβραῖοι,
μιὰ  ΑΠΟΨΗ ΠΟΥ  ὡς γνωστὸν ΕΞΕΘΡΕΨΕ  ΤΟΝ ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΙΣΜΟ ἐπὶ αἰῶνες μὲ ὀλέθρια ἀποτελέσματα..



_______
* στὴν φωτό ἡ  ἀφιέρωση τοῦ Πιλάτου  πρὸς τὸν Τιβεριο· 
βρέθηκε στὸ ρωμαϊκὸ θέατρο τῆς ΚΑΙΣΑΡΕΙΑΣ τῆς Παλαιστίνης καὶ ἀναγράφει:
DIS AUGUSTI]S TIBERIÉUM
[...PO]NTIUS PILATUS
[...PRAEF]ECTUS IUDA[EA]E
[...FECIT D]E[DICAVIT]
ποὺ σημαίνει:
ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΪΚΟ ΤΙΒΕΡΙΟ
Ο ΠΟΝΤΙΟΣ ΠΙΛΑΤΟΣ
ΕΠΑΡΧΟΣ ΤΗΣ ΙΟΥΔΑΙΑΣ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕ ΩΣ ΑΦΙΕΡΩΜΑ

** ἡ πυραμίδα ποὺ διαφημίζεται ὡς ΔΗΘΕΝ τάφος τοῦ Πιλάτου στὴν Γαλατικὴ Βιἐννη (Vienne) στὸ ΠΟΥΑΤΙΕ ,ἀποτελεῖ ΜΥΘΟ, διότι στὴν πραγματικότητα πρόκειται γιὰ ΟΒΕΛΙΣΚΟ ΤΟΥ ΡΩΜΑΪΚΟΥ ΙΠΠΟΔΡΟΜΟΥ.




Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Χαῖρε Κωνσταντῖνε, τελευταῖε Βασιλέα τῶν Ἑλλήνων!

Δὲν ἦταν μόνον ὁ Ἀλάριχος : Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ.

Τὸ κρεββάτι τοῦ Τιμάρχου: Η ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ.