ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟΝ ΤΗΣ ΑΝΟΜΙΑΣ.
Γράφει ὁ ΠΑΥΛΟΣ* στὴν Β' ΘΕΣΣ. γιὰ ἐκείνους τούς... παλαβιάρηδες ἐσχατολόγους πού εἶχαν πάψει νὰ ἐργάζονται θεωρῶντας ὅτι ΕΙΧΕ ΦΤΑΣΕΙ {=ἐνέστηκεν} ἡ Β' ΠΑΡΟΥΣΙΑ (σὰν κάποιους σημερινοὺς ΙΕΧΩΒΑΔΕΣ & φονταμενταλιστὲς ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΙΑΝΟΥΣ...) ὅτι πρῶτα θὰ ἐρχόταν ἡ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ καὶ ἠ ἐμφάνιση τοῦ ΑΝΟΜΟΥ καὶ κατόπιν θὰ ἔρχόταν ὁ Κύριος.
Καὶ συμπληρώνει λέγοντας ὅτι ἠ Ἀποστασία ἀργεῖ νὰ ἀποκαλυφθεῖ ἂν καὶ τό <μυστήριον ἤδη ἐνεργεῖται τῆς ἀνομίας> ἐπειδὴ τώρα ὑπάρχει τὸ ΕΜΠΟΔΙΟ {=κατέχον} . Μόλις ὅμως ἐκλείψει ὁ ἐμποδίζων {=κατἐχων} θὰ ἀποκαλυφθεῖ ὁ ὐιὸς τῆς Ἀνομίας καὶ ἡ Ἀποστασία.
Βεβαίως ὁ Παῦλος ἀναφέρεται σὲ γεγονότα τῆς ΕΠΟΧΗΣ του καὶ γι αὐτὸ ΑΜΕΛΗΣΕ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΜΑΣ (ὅπως εἶχε πεῖ διὰ ζώσης στοὺς τότε Θεσσαλονικεῖς) ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο "ΚΑΤΕΧΩΝ" δηλ. ὁ ΕΜΠΟΔΙΖΩΝ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ, ὅμως μποροῦμε νὰ ὑποθέσουμε τὰ ἑξῆς·
ἂν καὶ ὁ Παῦλος ἀναφέρεται στὴν ΤΟΤΕ ἐποχή
(ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΞΗΓΕΙ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΩΝ ΕΠΟΜΕΝΩΝ ΓΕΝΕΩΝ...) φαίνεται ὅτι ἡ Ἐκκλησία πρἐπει νὰ ἀναμἐνει στὸ (ἑκάστοτε) Μέλλον τὴν ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ τῶν ἀνθρώπων ἀπὸ τὸν θεῖο νόμο καὶ φαίνεται ἐπίσης ὅτι ἡ Ἐκκλησἰα μέ τὸ ΚΗΡΥΓΜΑ της ἐντἐλλεται νὰ ἀποτελεῖ τὸ ἑκάστοτε ΕΜΠΟΔΙΟ {=κατέχον} στὴν ἐμφάνιση τῆς ΑΝΟΜΙΑΣ καὶ τῆς Ἀποστασἰας.
______
* πολλοὶ εἰδικοὶ θεωροῦν ὅτι ἡ Β’ ΘΕΣΣ. δέν εἶναι κείμενο τοῦ Παύλου ἀλλὰ κάποιου μαθητῆ του διὀτι παρουσιάζει μιὰ ΝΕΑ ΕΣΧΑΤΟΛΟΓΙΚΗ ΙΔΕΑ (τὴν ἰδέα περὶ ΑΝΟΜΟΥ—στὴν κατοπινὴ γραμματεία θὰ ἀποκληθεῖ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ) ἡ ὁποία ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΙΣ ΓΝΗΣΙΕΣ ΠΑΥΛΕΙΕΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ. Ὑποστηρίζουν αύτοὶ οἱ εἰδικοὶ καινοδιαθηκολόγοι ὅτι ἡ ιδέα περὶ Ἀνόμου ἀναπτύχθηκε γιὰ νὰ ἀπαντήσει στὸ πρόβλημα τῆς ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ποὺ ἀντιμετώπισε ἡ Ἐκκλησία μετὰ τὸ 70μΧ