ΟΙ ΔΥΟ ΜΕΣΣΙΕΣ ΤΟΥ ΡΑΒΒΙΝΙΚΟΥ ΙΟΥΔΑΪΣΜΟΥ.





Ἡ ἑβραϊκὴ  παράδοση περὶ ΔΥΟ ΜΕΣΣΙΩΝ ἀνἀγεται στὴν ΠΡΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΕΠΟΧΗ διότι ἀναφέρεται στὰ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΑ ΤΩΝ ΕΣΣΑΙΩΝ καὶ στὸν ΠΡΟΦΗΤΗ ΖΑΧΑΡΙΑ.Τὰ πρῶτα μιλοῦν γιὰ τόν <ΜΕΣΣΙΑ ΤΟΥ ΑΑΡΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ> {Χειρ.Δαμασκοῦ, ΧΧ,1}ἐνῶ ὁ ΖΑΧΑΡΙΑΣ μιλᾶ γιὰ τὸ Ὅραμα τῆς ΧΡΥΣΗΣ  ΛΥΧΝΙΑΣ μὲ τὰ δύο ΕΛΑΙΟΔΕΝΔΡΑ {=ἐλαῖαι} ἑκατέρωθεν, ἐξηγῶντας <οὗτοι οἱ δύο υἱοὶ τῆς πιότητος {=εὐλογίας} παρεστήκασι τῷ Κυρίῳ πάσης τῆς γῆς>{ΖΑΧ.4,14}.

 Ἐπίσης ὁ ΜΕΤΑΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ ραββινικὸς Ἰουδαϊσμὸς μιλᾶ γιὰ ΔΥΟ ΜΕΣΣΙΕΣ, ἕναν τρόπον τινα, Πρόδρομο, τὸν ΜΕΣΣΙΑ ΜΠΕΝ ΓΙΟΣΕΦ {=υἱὸ Ἰωσήφ/Massiah ben Joseph} καὶ τὸν δεύτερο καὶ "ΟΡΙΣΤΙΚΟ" Μεσσία ποὺ θὰ ἐγκαινιάσει τὴν ΜΕΣΣΙΑΝΙΚΗ ΕΠΟΧΗ τῆς Παγκόσμιας Εἰρήνης , τὸν ΜΕΣΣΙΑ ΜΠΕΝ ΔΑΒΙΔ {=υἱὸ Δαβίδ/Massiah ben David}

Ὅσον ἀφορᾶ στὸν ΠΡΩΤΟ ΜΕΣΣΙΑ , τὸν ΥΙΟ ΙΩΣΗΦ (ἐννοεῖ τὴν γενιὰ τοῦ Ἰωσήφ τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης ποὺ πούλησαν οἱ ἀδελφοί του στὴν Αἴγυπτο) οἱ ἡμέρες του ΔΕΝ ΘΑ ΛΗΞΟΥΝ ΕΝΔΟΞΑ. Θὰ πολεμήσει τοὺς ἐχθροὺς τοῦ Ἰουδαϊσμοῦ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙ διότι ὁ Λαὸς Ἰσραὴλ ΔΕΝ  ΘΑ ΤΟΝ ΔΕΧΘΕΙ.  Ὡς ἐκ τούτου θὰ προκύψουν πολλὲς συμφορὲς γιὰ τὸ ἑβραϊκὸ ἔθνος .

Ὁ Δεύτερος Μεσσίας ὅμως ἔχει τὰ γνωστὰ χαρακτηριστικὰ τοῦ ΕΝΔΟΞΟΥ ΥΙΟΥ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ τῆς Προφητείας ΔΑΝΙΗΛ.Θὰ φέρει τὴν ΕΙΡΗΝΗ, ΤΗΝ ΠΑΛΙΝΝΟΣΤΗΣΗ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗ ΤΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΚΑΙ ΟΡΙΣΤΙΚΟΥ ΝΑΟΥ *.

Στὸ ἐρώτημα ,ποῦ ἀνἀγεται ἡ ἰδέα τοῦ ΜΕΣΣΙΑ ΜΠΕΝ ΓΙΟΣΕΦ τοῦ ραββινικοῦ Ἰουδαϊσμοῦ , δὲν ἔχει δοθεῖ ὁριστικὴ ἀπάντηση ἀπὸ τοὺς εἰδικούς·  ὅμως εἷναι προφανὴς ἡ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ἐπιρροὴ καθ'ὅσον ὁ ΠΡΩΤΟΣ ΜΕΣΣΙΑΣ Ο "ΥΙΟΣ ΙΩΣΗΦ"  ΦΕΡΕΙ  ΟΛΑ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΠΑΣΧΟΝΤΟΣ ΜΕΣΣΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙΝΗΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ.







______

*Σύμφωνα μέ τὸ ΔΕΥΤΕΡΟΝΟΜΙΟ οἱ Ἰουδαῖοι πρἐπει νὰ ἔχουν ΕΝΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΕΝΑ ΝΑΟ{=μὴ ἀνενέγκῃς τὰ ὁλοκαυτώματα σου ἐν παντὶ τόπῳ οὗ ἐὰν ἴδῃς, ἀλλ’ ἢ εἰς τὸν τόπον ὅν ἄν ἐκλέξηται Κύριος ὁ Θεός Σου—ΔΕΥΤ.12, 13‒14} καὶ ὄχι ὁπουδήποτε ,ἀλλά  στὸν ΛΟΦΟ ΜΟΡΥΑ ΤΗΣ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ  {=εἰς τὴν γῆν τὴν ὑψηλήν—ΓΕΝ.22,2},  ὀπου κατὰ τὴν Βίβλο ὁ Ἀβραὰμ πῆγε νὰ θυσιάσει τὸν γυιό του Ἰσαάκ {=καὶ ἐκάλεσεν Ἀβραὰμ τὸ ὄνομα τοῦ τόπου ἐκείνου Κύριος εἰδεν —ΓΕΝ. 22,14}  .  ΑΥΤΗ Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΟΠΟΥ ΥΨΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΤΕΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΟΜΑΡ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΥΣΟ ΤΡΟΥΛΟ .Ἐκεῖ δηλ  ὅπου βρίσκονταν τὰ ΑΓΙΑ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΤΟΥ ΙΟΥΔΑΪΚΟΥ ΝΑΟΥ, ὁ χαλίφης ΟΜΑΡ ἔκτισε τὸν 7ο αἰ.μΧ τὸ τέμενος του, ἐπειδὴ  κατὰ τὴν ἰσλαμικὴ παράδοση ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΑΝΕΛΗΦΘΗ Ο ΜΩΑΜΕΘ ΣΤΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΥΣ ( Ἀνάληψη μετ'....ἐπιστροφῆς βεβαίως, διότι ὁ Προφήτης Μωάμεθ ἐπἐστρεψε ἐπὶ γῆς καὶ πέθανε ὡς ἁπλοῦς ἄνθρωπος..).   Συνεπῶς ὁποιαδήποτε ἀνοικοδόμηση τοῦ ΤΡΙΤΟΥ ΝΑΟΥ ἀπό τοὺς Ἑβραίους προϋποθέτει ΓΚΡΕΜΙΣΜΑ ΤΟΥ ΤΕΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ ΟΜΑΡ, γεγονὸς πού θὰ σημάνει φυσικὰ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ...


_____


ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

DC Mitchell, Messiah ben Joseph (Newton Mearns: Campbell, 2016).

S. Hurwitz, Die Gestalt des sterbenden Messias: Religionspsychologische Aspekte der jüdischen Apokalyptik (Studien aus dem CG JungInstitut 8, Zürich–Stuttgart, 1958).

J. Klausner, The Messianic Idea in Israel (London: Allen & Unwin, 1956; tr. from the 3rd Hebrew Edition).









Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΤΗΣ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ.
ΚΤΙΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΗΡΩΔΗ
ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ 
ΤΟ 70μΧ




ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΟΜΑΡ
ΟΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΑ ΑΓΙΑ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ 
ΤΟΥ ΙΟΥΔΑΪΚΟΎ ΝΑΟΥ





Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ.

Τὸ κρεββάτι τοῦ Τιμάρχου: Η ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ.

ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑΞΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΤΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ ΤΗΝ 30η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940.