Τὸ Μεγάλο Μυστικὸ τῆς Βασιλείας τῶν Οὐρανῶν.



 Ὅλο τὸ περιεχόμενο τῆς ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΚΗΣ ΗΘΙΚΗΣ οὐ μὴν ἀλλὰ καὶ τῆς φιλοσοφίας τοῦ ΥΠΑΡΞΙΣΜΟΥ βρίσκεται σὲ λίγες γραμμὲς στὸ θεατρικὸ ἔργο "ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ ΤΖΟΥΛΙΑ" τοῦ Αὐγούστου  ΣΤΡΙΝΤΜΠΕΡΓΚ καὶ συγκεκρομένα στὸν τελυταῖο διάλογο Τζούλιας—Χριστίνας.

Γιὰ τοὺς ἀγνοοῦντες ἐνημερώνω τὴν ὐπόθεση τοῦ ἔργου : 
ἡ... "φεμινίστρια"Δεσποινίδα Τζούλια κὀρη ἑνὸς Κόμη, ἐξἐπεσε κάνοντας ἔρωτα μέ ἕναν ὑπηρἐτη της ποὺ εἶναι ὁ ἀγαπητικὸς τῆς ὑπηρέτριας της Χριατίνας καὶ ἡ  Τζούλια διερωτᾶται στὸν μονόλογο της, ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ ,λέγοντας τὰ ἑξῆς "ὑπαρξιστικά" : 

<Ποιὸ εἶναι τὸ δικό μου ἐγώ; 
Οὒτε μιὰ σκέψη μου ὑπάρχει πού νά μὴν ἀνήκει στὸν πατέρα μου. Οὔτε ἕνα αἴσθημα ,μιὰ συγκίνηση ποὺ νὰ μὴν τὴν πῆρα ἀπὸ τὴν μητέρα μου...Γιατί τότε νὰ φταίω ἐγώ; Νὰ τὸ ἀποδώσω  πάλι  στὸν Χριστό—ὅπως κάνει ἡ Χριστίνα—ὄχι εἶμαι πολὺ ὑπερήφανη νὰ τὸ κάνω αύτὸ καὶ πολὺ ἔξυπνη χάρη στὴν διδασκαλία τοῦ πατέρα μου....
ΜΑ ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΕΙ ΤΟΤΕ;
 Ἀλλὰ τί σημασία ἔχουν ὅλα αὐτά; 
ΜΟΝΗ ΜΟΥ πρἐπει ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΠΑΝΩ ΜΟΥ ΤΟ ΦΤΑΙΞΙΜΟ καὶ νὰ ὑποστῶ τὶς συνέπειες.> 

Λίγο πρὶν ἡ ὑπηρέτρια Χριστίνα εἶχε μιλήσει στὴν κυρία της τὴν Κόμισσα  δεσποινίδα Τζούλια γιὰ τὴν ΠΙΣΤΗ της  πὼς τὶς ἁμαρτίες της τὶς ἀνέλαβε ὁ Χριστὸς στὸν Σταυρό. 
Καὶ τότε λαμβάνει χώρα ὁ ἑξῆς ,ἀποκαλυπτικὸς τῆς οὐσίας τοῦ Προτεσταντισμοῦ,  διάλογος:

<ΧΡΙΣΤΙΝΑ : τὴν Πίστη τὴν ἔχετε μέ τὴν Χἀρη τοῦ Θεοῦ μὰ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ.
ΤΖΟΥΛΙΑ:  Σὲ ποιὸν προσφέρεται λοιπόν;
ΧΡΙΣΤΙΝΑ : αύτὸ εἶναι τὸ Μεγάλο Μυστικὸ τῆς Βασιλείας τῶν Ούρανῶν.>

______
ΥΓ. τὰ μεταφρασμἐνα ἀποσπάσματα εἲναι τοῦ Π.ΚΑΤΣΕΛΗ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ.

ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑΞΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΤΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ ΤΗΝ 30η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940.

Τὸ κρεββάτι τοῦ Τιμάρχου: Η ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ.