ΤΟ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΤΟΥ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ (J. Butler & queer θεωρία)


Τὸ βιβλίο τῆς ἀμερικανίδας  φιλοσόφου J. BUTLER  "ΑΝΑΤΑΡΑΧΗ ΦΥΛΟΥ" εἶναι ἕνα ἀπὸ ἐκεῖνα τὰ βιβλία ποὺ ἀλλάζουν τὴν ἱστορία.  Στὸ σύγγραμμα αυτὸ τοῦ 1990 ἡ BUTLER  ΔΙΑΧΩΡΙΣΕ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΦΥΛΟ ΣΕ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ἀνοίγοντας τὸν ἀσκὸ τοῦ Αἰόλου ,τουλάχιστον στὸν δυτικὸ κόσμο, μὲ  ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ Queer τὸ ὁποῖο ἀντιμετωπίζει τὰ φῦλα ὡς κοινωνικὲς κατασκευές..... (ἡ λέξη "queer" στὴν ἀγγλικὴ σημαίνει "παράξενος" καὶ πολλοὶ στὸ κίνημα ΛΟΑΤΚΙ τὴν θεωροῦν προσβλητικὴ γιὰ τοὺς ὁμοφυλόφιλους, ὅπως πράγματι ἦταν τὸν 19ο αί.) 

 Ἔτσι ἐνῶ μέχρι τότε γίνονταν ἀποδεκτοὶ  ΜΟΝΟΝ ἐκεῖνοι/νες ποὺ ἀρνοῦντο τὸ φῦλο τους λόγῳ ΟΡΜΟΝΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ ὴ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΑ ΧΡΩΜΟΣΩΜΑΤΑ, μετὰ τὸ βιβλίο τῆς BUTLER  ΜΠΟΡΟΥΣΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ/ΜΙΑ ΝΑ ΑΡΝΗΘΕΙ ΤΟ ΦΥΛΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟΥΣ —ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ 

 Ἄρχισαν μάλιστα πολλοὶ νὰ ζητοῦν καὶ νὰ πετυχαίνουν ΝΟΜΙΚΗ κι ὄχι ΙΑΤΡΙΚΗ ἀλλαγὴ φύλου, μὲ ὅλα τὰ ἐξωφρενικὰ ποὺ προέκυψαν, θεωρῶντας,ὅπως προεῖπα,  ὅτι τὰ ΦΥΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ (αὐτὴ εἶναι ἡ βάση τῆς queer  θεωρίας)

Τελευταῖο αἴτημα τοῦ Κινήματος Queer ἦταν ἠ ἀλλαγὴ τοῦ ὀρου "ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΦΥΛΟΥ" σέ "ΔΥΣΦΟΡΙΑ ΦΥΛΟΥ" κάτι ποὺ σκόπευε  στὴν ΜΗ θεώρηση ὡς ΔΙΑΤΑΡΑΧΗΣ τοῦ ἐν λόγῳ προβλήματος καὶ τὴν ἀπάλειψη του ἀπὸ τοὺς σχετικοὺς καταλόγους τοῦ Διαγνωστικοῦ  και Στατιστικοῦ Ἐγχειριδίου Ψυχικῶν Διαταραχῶν (Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders, DSM‒5) τῆς Ἀμερικανικῆς Ψυχιατρικῆς Ἑταιρίας (American Psychiatric Association, APΑ)

Βέβαια γιὰ ὅσους δὲν γνωρίζουν ἀναφέρω ὃτι τὸ 1973 ἀπαλείφθηκε ἀπὸ τον κατάλογο ψυχικῶν νόσων (παραφιλιῶν) τοῦ DSM  ἡ ὁμοφυλοφιλία κατόπιν τῶν διαδηλώσεων κλπ ἀκτιβισμοῦ (δηλ. ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΠΙΕΣΗΣ) τοῦ ὁμοφυλοφιλικοῦ κινήματος τῆς δεκαετίας '60  τὸ ὁποῖο πάλι εἶχε θεμελιωθεῖ  σὲ βιβλία καὶ συγκεκριμένα στὰ συγγράμματα τῆς γνωστῆς  ΣΙΜΟΝ ΝΤΕ ΜΠΟΥΒΟΥΑΡ .
Θυμίζω τὸ γνωστὸ σύνθημα "ΓΥΝΑΙΚΑ ΓΙΝΕΣΑΙ ΔΕΝ ΓΕΝΝΙΕΣΑΙ" τῆς ἰδίας τῆς Μποβουάρ, ἡ ὁποία ξεκίνησε ἀπὸ κομμουνίστρια καὶ μάλιστα μαοϊκή, συνέχισε φεμινίστρια καὶ κατἐληξε νὰ προμηθεύει νεάνιδες στὸν ἠλικιωμένο μεγάλο της ἔρωτα, τὸν φιλόσοφο ΣΑΡΤΡ..
(.Ἔχει σημασία πάντως ὅτι καὶ ἡ Μποβουὰρ καὶ ἡ Μπάτλερ πού ἄλλαξαν τὶς  ψυχιατρικὲς ἀντιλήψεις  περὶ φύλων  ΔΕΝ ἦταν ψυχίατροι ἢ ψυχολόγοι, ἀλλὰ ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ....)

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ  ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;
 Διερωτῶμαι ·
 μπορεῖ τὸ ἀνθρώπινο Δίκαιο-δηλ. ἡ ΛΟΓΙΚΗ μας- νὰ καθορίσει τὶς  ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΚΕΣ σταθερές ; 
Μποροῦν νομικὲς διατάξεις νὰ ὁρίσουν τὸ φυσικὸ καὶ τὸ παρὰ φύσιν καὶ νὰ ἀρνηθοῦν 
 ΣΤΑ ΤΕΚΝΑ ΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΚΗ ΓΟΝΕΪΚΗ ΣΤΑΘΕΡΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ;

Η ΑΡΧΑΙΑ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΕΥΘΕΩΣ : —ΟΧΙ.

____
ΥΓ. ἀπώτερος σκοπὸς τοῦ κινήματος queer ὅπως καὶ τῆς woke κουλτούρας εἶναι ἡ ἀποδόμηση τῆς ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ (ἤδη ἑτοιμάζονται νόμοι ποὺ θὰ θεωροῦν ὡς οἰκογένεια ἕνα ...ΚΟΙΝΟΒΙΟ πέραν τῶν δύο μελῶν!) ὣστε τελικὰ νὰ ἀποδομηθεῖ ἡ ἔννοια τῆς ΠΑΤΡΙΔΑΣ.  
Ἔτσι σὲ μιὰ queer παγκοσμιοποίηση ‒χυλό,  τὰ ἀνθρωπινα ὄντα θὰ ἀποτελοῦν μιὰ ΕΤΕΡΟΚΛΗΤΗ ΑΓΕΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ χωρὶς ΡΙΖΕΣ.  Καὶ ρίζες τοῦ καθενός , Πατρίδα τοῦ κάθε ἀνθρώπου εἶναι ΟΙ ΤΑΦΟΙ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΤΟΥ.













Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ.

Τὸ κρεββάτι τοῦ Τιμάρχου: Η ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ.

ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑΞΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΤΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ ΤΗΝ 30η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940.